dinsdag 24 mei 2022

Habari





Nog 6 weken te gaan voor mijn sponsorloop op 9 juli. Als je me vraagt of ik het nog steeds ga doen die 100km,  dan zeg ik ja of ndiyo.

Afgelopen 2 weken heb ik pittig getraind.  In 1 week heb ik zelfs al meer dan 100 km gelopen. Laatst stond er een lange duurloop van 45 km op het programma.  Ik ben die dag om 6 uur opgestaan om voor de warmte uit te trainen.  Wauw wat was dat mooi! De vogels waren al druk, hazen liepen door de weilanden en wat een rust. Ik heb die 45 km heerlijk gelopen en dacht alleen: nog 55 km en dan ben ik er.

Afgelopen zondag heb ik de Quintusloop 21 1 km hardgelopen. Wat een prachtige route. Ik heb samen met Gerd, mijn hardloopmaatje, heerlijk gelopen en genoten van elke meter. Onderweg hebben we nog wat zaken doorgenomen betreffende 9 juli. Zo gaat er weer een wandeltocht van ongeveer 10 km gehouden worden. Andries Centen, looptrainer bij de Argo, zal op die dag 2x een runningbootcamp verzorgen. Anne Wilbrink, fysiotherapeut, zal er ook zijn om vragen te beantwoorden over blessures. Verder is er ook nog een podotherapeut, Luiten-Knippenborg, om vragen over voetproblemen te beantwoorden. Er gaat, denk ik, een geslaagde invulling gegeven worden aan deze dag. Iedereen is welkom.

Gerd gaat voor mij een stukje in de krant schrijven. We willen proberen het doel te behalen om 100 kinderen weer te kunnen laten lopen.

Ondertussen ben ik ook begonnen om swahili te leren. Dat is best pittig. Dan denk je dat je de woorden weet en een dag later ben je het alweer vergeten. Ook hier moet ik nog flink op oefenen. Kila siku/dagelijks. Op het werk probeer ik zo af en toe te oefenen met mijn collega's die al in Tanzania zijn geweest. 

Wil je doneren? Dat kan, scan de QRcode bovenaan deze blog.

Asante

3 opmerkingen:

  1. al gezegd.....je bent een toppertje!!!! zorg dat je je niet overbelast....je mag tenslotte naar tanzania......daar mag je hele dagen hard werken......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik de QR code scan krijg ik een bericht dat het maximum aantal betalingen is bereikt. Er moet een nieuwe code gedeeld worden om weer te doneren.
    Weet niet of ik de enige ben die dit krijgt, maar anders lijkt het me slim om de code echt aan te passen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nu in mijn Blog het rekeningnummer gezet. Ik kwam er achter dat je tikkie maar 30 x kan gebruiken.
      Je mag me sponseren op rekeningnummer NL40INGB0006160934
      Alvast bedankt Alja

      Verwijderen