donderdag 9 juni 2022

Nog 1 maand


Nog 1 maand en dan moet het gaan gebeuren. Of ik er klaar voor ben, weet ik nog niet. De trainingen zijn mij afgelopen dagen best zwaar gevallen en ik was ook aardig vermoeid. Tijdens een lange duurloop is de vermoeidheid toegetreden en struikelde ik weer. Op mijn knie gevallen  (gevolg: schaafwond op mijn knie en hand en een dikke knie). Ik ben toen naar huis gewandeld, omdat het best pijnlijk was. Het is gelukkig goed gekomen. De trainingen gaan gewoon door in weer en wind. Ik geef niet gauw op.

Afgelopen vrijdag ben ik naar Doetinchem geweest om de flyers rond te brengen bij diverse winkels. Er is door winkeliers positief op gereageerd. Zo heb ik van Gaabs (taartenwinkel) een tegoedbon voor een workshop voor ouder en kind van 2,5 uur gekregen om te kunnen veilen op 9 juli. Ik was ook bij bakkerij Lurvink en hij gaat voor alle vrijwilligers die mij helpen een lunch verzorgen. 

Afgelopen week ben ik ook nog gebeld door de krant. Komende week word ik geïnterviewd over mijn 100 km sponsorloop. Hopelijk gaat het lukken om 100 kinderen te helpen. Een operatie kost 125 euro.

Het programma voor 9 juli is bijna klaar.

Ik ga om 7 uur starten vanaf het Argoterrein met mijn poging om 100 km hard te lopen. Als je mij wilt steunen of sponsoren, kun je stukjes met mij mee rennen.

Om 10 uur start er een prachtige wandeltocht van ongeveer 10 km onder begeleiding van de wandeltrainers.

Om 11.30 en 13.30 geeft Andries Centen een running bootcamp. Aanmelden kan via aljabuseman@gmail.com. 

Verder zijn er kraampjes waar je lekkere zelfgemaakte baksels kunt kopen. En er worden leuke armbandjes, happystones en Tanzaniaanse vlaggetjes verkocht.

De hele dag zijn er een fysiotherapeut en een podotherapeut aanwezig voor vragen over blessures/problemen aan de onderste extremiteiten. 

Wil je sponseren? Dat kan op rekeningnummer NL40INGB0006160934 Lopen zodat anderen ook kunnen lopen. 

Of kom gewoon langs op 9 juli. Locatie: Argo atletiek, sportpark Bezelhorst Doetinchem. Je bent de hele dag welkom!

Wordt vervolgd. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten