vrijdag 24 juni 2022

De laatste loodjes wegen het zwaarst

De laatste duur trainingen zijn aangebroken. Ik sta in de weekenden vroeg op om voor de warmte uit hard te lopen. Ik merk aan mezelf dat ik veel heb gelaten en druk ben geweest met de trainingen. Ik heb het gevoel dat ik een aantal personen ook tekort heb gedaan afgelopen half jaar. Het was best pittig, maar ik wilde er wel voor gaan. Ik ben een vechter. Afgelopen zondag heb ik heerlijk 55 km hardgelopen. Ik moest ook even mijn hoofd leegmaken. Af en toe dacht ik: Ik stop ermee en ga naar huis, maar ik ben een doorzetter en geef niet zomaar op. Komend weekend heb ik de laatste duurloop van 65 km op het programma staan. Het zal zwaar worden, maar een paar hardloopmaatjes zullen met me meelopen. 

De donaties komen binnen. We kunnen nu al 20 kinderen helpen. Het maakt me blij dat veel mensen me willen helpen met dit doel. Het raakt me.



Ondertussen ga ik viral met mijn verhaal in het Montferland krantje en  Doetinchems Vizier. 

Als ik nu aan 9 juli denk, krijg ik wel een soort steen in mijn maag.  Het zijn de spanningen die omhoog komen. Heb ik goed genoeg getraind? Ga ik het redden? Wordt het niet te heet?? Tja, zeg het maar. Mijn collega's uit het Slingeland Ziekenhuis hebben aangeboden dat als het niet lukt, zij de  100 km voor me afmaken. Ik fiets dan mee. Het raakt me. Zo lief dat ze achter me staan! Het doel is om er een mooie dag van te maken!

Ik start om 7 uur met hardlopen en verwacht om 19 uur te finishen. 

Onder begeleiding van wandeltrainers van de Argo start er om 10 uur een wandeltocht van ongeveer 10 km. 

Om half 12 en half 2 zal Andries Centen een clinic running bootcamp geven. Tevens zal er ook een buikspierkwartiertje zijn. Verzorgt door Vera.

Tussendoor kun je leuke dingen kopen.

Er zal koffie en thee zijn met wat lekkers erbij.

Tevens zullen er cadeaubonnen verloot worden.

Fysiotherapeut Anne Wilbrink en podotherapeut Luiten-Knippenborg zijn er voor al uw vragen.

Wil je sponseren? Dat kan op rekeningnummer NL40INGB0006160934 Lopen zodat anderen ook kunnen lopen. 

Of kom gewoon langs op 9 juli. Locatie: Argo atletiek, sportpark Bezelhorst Doetinchem. Je bent de hele dag welkom!

1 opmerking:

  1. Gewoon doorgaan, het is het proberen waard!! Ik ben trots op je 😘

    BeantwoordenVerwijderen